Celem projektu było utworzenie platformy B2B umożliwiającej współpracę biznesową pomiędzy przedsiębiorstwem produkcyjnym a partnerami (dostawcami i klientami). System dostępny jest jako usługa on-line i umożliwia zarządzanie dostępem w zakresie trzech następujących typów kont:
- pracownik-osoba odpowiedzialna za zarządzanie zamówieniami i produkcją;
- dostawca-osoba oferująca materiały i dostarczająca je firmie;
- klient-osoba mogąca nabywać produkty oferowane przez firmę;
Funkcjonalności:
- automatyzacja zakupów (przyjmowanie ofert wystawionych przez zarejestrowanych dostawców);
- wgląd w harmonogram dostaw;
- wysyłanie ofert sprzedaży produktów z możliwością ich przyjęcia przez zarejestrowanych klientów;
- przyjmowanie zamówień;
- tworzenie zbiorczych planów dostaw;
- realizacja sprzedaży (przyjecie zamówienia, przypisanie produktów, dodanie zlecenia transportowego, wydanie do transportu oraz otrzymanie potwierdzenia odbioru);
- śledzenie stanów magazynowych;
- zarządzanie produkcją (dodawanie pozycji magazynowych, partii produkcyjnych, zarządzanie kategoriami magazynowymi, pobieranie materiałów do produkcji);
- automatyzacja wystawiania faktur oraz dokumentów transportowych;
- elektroniczna wymiana dokumentów pomiędzy podmiotami;
- wgląd w rozliczenia zakupów i sprzedaży oraz roczne analizy finansowe;