
W swoim zamierzeniu system miał być centrum wiedzy dostępnym dla firmy i naszych współpracowników w technologii webowej. Do tej pory zawiera kilka tysięcy artykułów z różnych dziedzin. Dzięki systemowi kont mamy pewność że dodane artykuły są wartościowe i nie zawierają błędów a przechowywana wiedza jest sprawdzona.
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą lub masz pomysł na wykorzystanie systemu z niecierpliwością czekamy kontakt.
Szczegóły "Bazy Wiedzy"
Logowanie
Dostęp do bazy jest ograniczany przez system kont z różnymi uprawnieniami.
Widok po zalogowaniu
Każdy użytkownik po zalogowaniu ma wyświetlany ekran statystyki programu, z którego może się dowiedzieć m.in. o dacie ostatniego logowania, ilości logowań od chwili założenia konta, ilości wpisów do bazy itd.
Zarządzanie kontem
Jeżeli zalogowany użytkownik ma prawa administratora wyświetla mu się możliwość zarządzania rejestrem użytkowników i z tego poziomu konta mogą być zakładane, edytowane i kasowane. Do zmiany uprawnień i danych służy specjalna formatka:
Dodawanie artykułu
Każdy wpis w bazie wiedzy jest opatrzony tytułem oraz przydzielony do odpowiedniej grupy, które można dowolnie nazywać. Ponadto każdą wiadomość, za pomocą przełącznika (widoczne tylko dla autora), można ukryć przed innymi użytkownikami. W takim przypadku wiadomość będzie wyświetlana z wyróżniającym podświetleniem. Ponadto w polu treści wiadomości istnieje możliwość prostego formatowania tekstu oraz dodawania ikonek.
Wyszukiwanie artykułów
Wiadomości można przeszukiwać podając grupę i/lub słowo albo wyrażenie:

Widok artykułu
Pełny wpis dostępny jest bezpośrednio po kliknięciu na tytuł:
Jest również zakładka nowości, w której wyświetlane jest 20 ostatnio dodanych i edytowanych wpisów
Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem takiego systemu lub chcesz dowiedzieć się więcej szczerze zapraszamy do kontaktu z nami. W każdej chwili jesteśmy również gotowi na modyfikacje i dopasowanie projektu do specyficznych potrzeb nowych klientów.